Praktijknieuws
| Hoe ziet ons dagelijkse telefoon keuzemenu eruit? | |
| Keuze 1 Spoed | Komt direct bij ons binnen |
| Keuze 2 Apotheek | Wachtrij of terugbelafspraak maken. Na 16.45 worden geen terugbelafspraken meer gemaakt. |
Keuze 3 Doktersassistente |
Er volgt een keuzemenu |
| Keuze 1 Afspraak afzeggen U kunt een voicemail inspreken |
|
| Keuze 2 Uitslag opvragen U kunt een voicemail inspreken en een afspraak maken. |
|
| Keuze 3 Assistente Ook als de assistente bezig is, kunt u een terugbelafspraak maken. Volg hiervoor de aanwijzingen. Van 8-10 wachtrij of terugbelafspraak maken. Van 10- 16.30 terugbel-afspraak maken. Na 16.30 worden geen terugbelafspraken meer gemaakt. Iets dringends na 16.30 dat niet tot de volgende dag kan wachten? Bel opnieuw en kies 1 voor spoed. |
|
Griepvaccinaties
De griep- en pneumokokkenvaccinaties zijn op 12 november in de praktijk.
Op uw uitnodiging ziet u t.z.t. vanaf wanneer u kunt komen.
De mailadressen van onze praktijk zijn gewijzigd.
Vanaf nu kunt u ons bereiken via:
apotheek@hapdekroon.nl voor alle apotheekzaken,
info@hapdekroon.nl voor alle overige zaken.
Als u een mail met vertrouwelijke inhoud van ons ontvangt,
krijgt u daarbij via sms of email een code om het bericht te kunnen openen.
Nieuw: Terugbelsysteem
Sinds 3 september maken we gebruik van een terugbelsysteem. Als u hebt gekozen voor de apotheek of de doktersassistente en wij niet binnen een redelijke tijd de telefoon op kunnen nemen, krijgt u een tijdstip aangeboden waarop u teruggebeld gaat worden.
Dit zorgt ervoor dat u niet heel lang aan de lijn hoeft te blijven, of meerdere keren moet proberen om ons aan de lijn te krijgen.
Voorbeeld: U belt om half negen om een afspraak te maken, maar er zijn 5 wachtenden voor u.
Het systeem biedt u dan een terugbelafspraak zo gauw er een plek beschikbaar is. Het gaat altijd in volgorde van bellen. Het maakt dus niet uit of u aan de lijn blijft, of de terugbeloptie kiest.
Wij bellen u terug rond het afgesproken tijdstip.
Na 10 uur krijgt u altijd meteen een terugbelafspraak aangeboden. Komt het tijdstip niet uit,
dan kunt u een ander tijdstip kiezen.
Als u belt voor de uitslag van een onderzoek, het afzeggen van een afspraak, of in een pauze, dan vragen we u wat gegevens in te spreken op een voicemail. Vermeld dan in ieder geval uw naam en geboortedatum. Dat helpt ons om u gericht terug te bellen.
We hopen dat u snel zult wennen aan deze manier van werken en dat u gaat merken dat de praktijk daardoor makkelijker bereikbaar is.